Що таке підсилювачі холодного пуску?

Для того щоб зрозуміти, звідки походить термін «підсилювачі колінчастого вала», важливо зрозуміти історію, що лежить в основі традиційних автомобільних двигунів. До поява системи запуску електромобіля для повороту двигуна використовувалася ручна рукоятка. Це було небезпечне завдання і вимагало багато сил від того, хто фізично запускав двигун.
У 1912 році Cadillac представила електродвигун стартером у всіх своїх моделях. У цьому новому удосконалення для запуску двигуна використовувалася акумуляторна батарея. Батарея забезпечувала достатню потужність і струм (або «ток пуску») для запуску двигуна без необхідності провертати вручну. Всього 8 років потому інша автомобільна промисловість пішла за нею, і народилася індустрія автомобільних акумуляторів.
Спочатку було мало відомо про те, скільки сили струму буде потрібно для ефективного запуску двигуна, і все ще було неясно, чи впливає температура на те, як батарея працює з пусковим механізмом і самими двигунами. Було швидко виявлено, що ці стартерні батареї повинні будуть дуже швидко забезпечити дуже великий струм двигуна - близько 30 секунд високошвидкісний розрядки - і ця температура дійсно впливає на те, який струм (струм пуску) може бути виданий. Холодні температури, здавалося, явно впливали на двигун і його рідини. В'язкість рідини всередині двигуна збільшується, коли вона холодніше, що ускладнює запуск двигуна.
Важливо відзначити цей вплив температури, тому що двигуни - не єдиний компонент автомобіля, який веде себе інакше в холодною погоду. Батарея SLA також по-різному діє при низьких температурах. В'язкість електроліту батареї збільшується, що, в свою чергу, збільшує імпеданс і обмежує кількість подаваного струму. Напруга акумулятора нижче при низьких температурах, а це значить, що він також має менше енергії, коли на вулиці холодно. Тому, коли ви заводите свій автомобіль в розпал зими, може знадобитися кілька спроб, перш ніж двигун заведеться.
Струм подається при низькій температурі (зазвичай нижче 32 °C. F, але часто тестується при набагато нижчій температурі), називається «струмом холодного пуску» і нижче, ніж у стандартних ампер пуску (вище температури замерзання). При цієї причини в традиційні стартерних батареях SLA ви побачите на батареї номінальні значення CA (Cranking Amp) і CCA (Cold Cranking Amp).
Глобальні стандарти були створені через вплив температури на акумулятор і двигун. Акумулятори повинні були працювати як при високих, так і при низьких температурах, і для забезпечення цього кілька агентств (наприклад, SAE, JIS і DIN) мають стандарти, орієнтовані на автомобільні (легкові, вантажні та інші автомобілі з великими двигунами) CCA і CA.
У більшості цих стандартів передбачені аналогічні процедури тестування з температурами від -15 °C до -18 °C, тривалість тестування 10-30 секунд, з різними вимогами до напруги, які батарея повинна залишатися вище під час тестування. Наприклад, 12-вольта батарея SLA повинна забезпечувати заданий струм холодного пуску протягом 30 секунд при -18 °C, не падаючи нижче 7,2 вольт.
ЩО ТАКЕ СТАНДАРТ DIN?
DIN - це німецький стандарт, який схожий на стандарт SAE в тому, що він також проводиться при -18 °C, але цей тест розряджає акумулятор до 6 вольт при зазначеному підсилювачі холодного пуску. Напруга має бути 9 вольт або вище через 30 секунд, і для досягнення 6 вольт не може тривати довше двох з половиною хвилин.
ЩО ТАКЕ СТАНДАРТ JIS?
Інший поширений стандарт - це стандарт JIS D5301: 1999. Тестування з цього стандарту проводиться при -15 °C, але тест проводиться з струмом 150 або 300 А (в залежності від розміру батареї) при 10 або 30 °C до 6 вольт. Це хороший стандарт для оцінки батареї, але він не дає істинних значень сили струму холодного пуску.
Всі стандарти, згадані в цій статті, належать до автомобільних батарей SLA, а не до спортивних, літієвим автомобільним або спортивним літієвим батареям. Цікаво відзначити, що на сьогоднішній день не існує стандартів підсилювача холодного пуску для літієвих батарей. При пошуку батареї для стартового застосування важливіше зосередитися на струмі пуску і ват-годинах.
- Акумулятор Forse: як дізнатися дату виробництва за маркуванням. Розшифровка кодуДанна стаття детально описує методи визначення дати виробництва акумуляторів Forse різних заводів-виробників, таких як Westa, Megatex, Ista та Yiğit Akü A.Ş., шляхом розшифровки маркування на корпусі.Акумулятор Forse: як дізнатися дату виробництва за маркуванням. Розшифровка коду
- Акумулятор Red Horse: Розшифровка коду дати виробництваРозбираємось як розшифрувати код дати випуску акумуляторів Red Horse, які можуть бути виготовлені на заводах Westa (Україна) чи Vipiemme (Італія).Акумулятор Red Horse: Розшифровка коду дати виробництва