Кошик
+380 (95) 933-80-08
+380 (67) 933-80-88
Акумулятор Сервіс - магазин акумуляторів
Кошик

Все, что вам нужно знать о батарее START-STOP

Все, что вам нужно знать о батарее START-STOP

Перш за все, давайте з'ясуємо, що таке старт-стоп акумулятор і автомобільна система старт-стоп?


Під цим ми маємо на увазі технологію, яка зупиняє двигун автомобіля при зупинці, а потім запускає його перед запуском.

Виробники автомобілів винайшли систему Start-Stop не для зниження витрати палива, а для скорочення викидів за рахунок дотримання строгих правил, тому, якщо автомобіль не котиться, він не забруднює навколишнє середовище.

Однак цей технічний крок має свою ціну, яка в основному оплачується окремими частинами автомобіля і, отже, нашим гаманцем.

Оскільки при такій роботі автомобіль запускається як мінімум в п'ять разів частіше, більш швидкий знос впливає на стартер (стартер) і акумулятор. Таким чином, тривале використання звичайних акумуляторів при роботі системи Start-Stop практично виключено.

Для цього виробники розробили окремий акумулятор Start-Stop, зовні не відрізняється, але технологія його виробництва повністю відрізняється від традиційних аналогів.

Акумулятор Start-Stop


Батареї Start-Stop є посиленим, циклом -доказ батареї з приблизно на 30% більше енергії, ніж звичайний акумулятор.

Він існує під двома назвами: AGM (VRLA) і EFB.

  • AGM електроліт просоченої склотканинами. Насправді між листами свинцю поміщено скловолокно, яке повністю вбирає кислоту. Таким чином, рідкий електроліт в батареї зникає, а скловолокно між пластинами запобігає відриву свинцевою маси або зіткнення пластин один з одним. Це значно знижує втрати від короткого замикання і зносостійкості.
  • EFB означає посилений акумулятор, який посилений скловолокном, на практиці, рідкий акумулятор. На відміну від AGM, він не набитий скловолокном, тому кислота в ньому коливається, а скловолокно домішується до свинцевої масі, що також запобігає відшаровування і зміцнює листи, щоб вони не могли торкатися один одного під час використання.

Внутрішня секція старт-стопного батареї

 

Чому для автомобіля з системою Старт-Стоп необхідно купувати батарею Старт-Стоп?


Фактично, існує значна різниця в ціні в порівнянні з традиційними батареями. По суті, ми можемо вибирати між дорогим і більш дорогим: в порівнянні з AGM, EFB трохи дешевше, але за нього все одно доводиться платити шалену ціну.

Однак є кілька причин високої ціни: технологія виробництва - це додаткові витрати, а також підвищення продуктивності на 30%, що, звичайно ж, досягається виробниками, використовуючи рівно стільки ж сировини (свинцю) у виробництві. виробництво.

Висока ціна сприяє тому, що в даний час ці акумулятори виробляються тільки заводами з виробництва акумуляторів високого класу (Banner, Varta, Bosch, Exide), для яких базові акумулятори також досить дороги. Однак чим сильніше продукт, тим вище ціна на 30-35%.

У спеціалізованих магазинах Акумулятор Сервіс ви знайдете великий асортимент АКБ Start-Stop. Наші поширювані марки: RED HOURSE, EXIDE, Volthor доступні відразу ж зі складу та можуть бути доставлені або встановлені негайно, якщо ви відвідаєте наш спеціалізований магазин. Також, можлива безкоштовна доставка в межах Волинської та Рівненської областях.

Сила - ось ключове слово; це дуже важливий фактор при використанні Start-Stop.

Генератор старт-стопного автомобіля управляється комп'ютером під назвою BMS Battery Management System, який постійно контролює стан акумулятора та відповідним чином заряджає його під час руху. Багато, можливо, помітили, що при низькому рівні заряду акумулятора автомобіль не зупинить двигун або не запуститься його задовго до запуску. Система занадто захищена, так як ви не можете дозволити собі не перезапускати машину в разі такої зупинки. Отже, для запуску двигуна в будь-яких умовах потрібно + 30% потужності.

Термін служби батареї в старт-стопного автомобілях
При нормальному використанні ця додаткова продуктивність буде зношуватися приблизно через 3-4 роки, коли батарея досягне продуктивності традиційної, більш дешевої, але нової батареї. У цьому випадку комп'ютер системи BMS вже попередить водія про неправильну роботу акумулятора і не зупинить двигун. Це позначається настільки «агресивно», що може також відключати електричні функції комфорту (радар заднього ходу, обігрів сидіння і т. Д.) До тих пір, поки акумулятора вистачатиме буде замінений новим. Хоча батарея як і раніше є завантажувального і навіть не поступається за характеристиками звичайної нової батареї, BMS виявляє, що безпечна експлуатація системи більше неможлива.

ВАЖЛИВО! Якщо ми встановимо на автомобіль звичайну батарею з такою системою Start-Stop, проблеми цього роду фактично виникнуть протягом року, незалежно від того, чи ми використаємо функцію Start-Stop чи ні.

Ще одна важлива тема: важливість опору циклу.


Як зазначено вище, система BMS заряджає акумулятор нерівномірно. У разі звичайного автомобіля споживачі відключаються одночасно із зупинкою двигуна. Однак система Старт-Стоп також управляє фарами, обігрівачем, кондиціонером, радіо і т.д. З вимкненим «червоним світлом». тобто він сильно розряджає акумулятор, а потім починає заряджати його більшою потужністю, ніж зазвичай, як тільки ви можете. Звичайні акумулятори в побуті не переносять такого типу циклічної зарядки, вони передчасно виходять з ладу та непридатні для такого використання.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner