Кошик
+380 (95) 933-80-08
+380 (67) 933-80-88
Акумулятор Сервіс - магазин акумуляторів
Кошик

Що таке необслуговуваний акумулятор?

Що таке необслуговуваний акумулятор?

Спочатку поговоримо про те, що таке акумулятор.
АКУМУЛЯТОР - електрохімічне джерело електрики. Основною властивістю акумуляторів є накопичення електрики. Щоб батарея працювала, вона повинна складатися принаймні з 3 реагентів. Перший реагент-це негативний електрод (катод), другий реагент створює середовище, за допомогою свинцево-кислотних батарей ми говоримо про електроліт (розчин сірчаної кислоти та води), а третій реактив-позитивний електрод (анод). При замиканні електричного кола в осередку починається хімічна реакція. Для розряду або зарядки. Під час розряду електричний струм переходить від негативного до позитивного електрода, тоді як хімічна енергія перетворюється в електричну, це явище триває доти, поки не буде витрачена активна речовина реагентів. Акумулятор від звичайних олівцевих батарей  відрізняється тим, що активна речовина реагентів протягом терміну служби батарей може бути відновлена ​​шляхом зарядки. Ми змушуємо струм електронів проходити у зворотному напрямку, від позитивного електрода до негативного.

Що таке акумулятор, що не потребує обслуговування і чим він відрізняється від акумулятора для обслуговування?
Термін «акумулятор, що не потребує обслуговування» (або автомобільний акумулятор, мотоциклетний акумулятор тощо) наразі відноситься до продукту, який не потребує перевірки рівня електроліту (сірчаної кислоти та водного розчину) та доливання дистильованої води. Багато сучасних акумуляторів, які мають верхню кришку, міцно прикріплену до нижньої коробки, неможливо відкрити або перевірити. Ці акумулятори, що не потребують технічного обслуговування, зазвичай мають у верхній частині коробки інтегровану систему лабіринту, яка запобігає витоку електроліту у разі випадкового перекидання акумулятора вбік, наприклад під час транспортування або автомобільної аварії.

Так чому ж батареї, що не потребують технічного обслуговування, не потребують заправки та обслуговування? Причина - небажана хімічна реакція під назвою електроліз, яка відбувається одночасно з необхідними хімічними процесами всередині елемента живлення. При електролізі розчину сірчаної кислоти та води (наприклад, у звичайних залитих автомобільних акумуляторах це 38% -ний розчин H2SO4) під час заряду акумулятора відбувається газування на кожному внутрішньому електроді в елементах. Гази (елементи H і O) водень і кисень, які утворюються на електродах під час хімічних процесів і виходять з акумулятора в космос, є основними будівельними матеріалами молекули води = H2O (один атом водню і 2 атоми кисню). У міру виходу газів з акумулятора вода в розчині практично зменшується. Зі звичайними акумуляторними батареями для технічного обслуговування це явище не запобігається, і втрати води набагато більші. Тому необхідно регулярно поповнювати дистильовану воду. Звичайно, електроліз також відбувається з акумуляторами, що не потребують технічного обслуговування, але завдяки сучасним технологіям виробництва це можна дуже ефективно запобігти. Одним з найефективніших засобів захисту є додавання інших хімічних елементів до свинцевих пластин (електродів) під час їх виробництва (процес називається легуванням = додаванням). Рідкісні елементи можуть бути в нашому випадку, напр. кальцій або срібло.

Чи справді свинцево-кислотна батарея, що не потребує обслуговування, абсолютно не потребує обслуговування?
Ні. Як згадувалося вище, акумулятор, що не потребує технічного обслуговування, заслуговує лише на перевірку рівня електроліту. Простіше кажучи, не зберігати в цьому сенсі означає не наповнювати. У всьому іншому, з іншого боку, обслуговування окупається.

Якого обслуговування потребує необслуговуваний акумулятор?
Найголовніше - тримати акумулятор повністю зарядженим. Досягти цього можна різними способами. Під час роботи в автомобілі акумулятор, який називається генератором змінного струму, заряджає акумулятор. Однак, якщо тривалий час їздять лише на короткі відстані або автомобіль тривалий час нерухомий, генератор не може належним чином зарядити акумулятор. У цьому випадку ми рекомендуємо регулярно (раз на місяць) перевіряти стан заряду акумулятора. Якщо напруга знижується нижче 12,50 В, якнайшвидше зарядіть акумулятор відповідним зарядним пристроєм.

AGM акумулятор та обслуговування?
Єдине технічне обслуговування акумуляторів AGM - це підзарядка. Ми ніколи НЕ ВІДКРИВАЄМО акумулятор AGM і ні в якому разі НЕ НАМАГАЙТЕСЯ його відкрити. Те саме стосується акумуляторів, у яких верхня кришка прикріплена до корпусу акумулятора.

Акумулятори вантажівки та технічне обслуговування?
Навіть в даний час вантажні акумулятори не можна назвати такими, що не потребують технічного обслуговування, оскільки вони використовуються інакше, ніж звичайні автомобільні акумулятори. Основна відмінність полягає в тому, скільки часу автомобіль проводить за кермом. Під час руху батареї постійно заряджаються, що викликає постійне газоутворення та подальше випаровування води з електроліту.

Звертайтеся до компанії Акумулятор Сервіс! Ми подбаємо про технічний стан вашого акумулятора!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner