Замінити або зарядити?
Якщо будь -який транспортний засіб не керувався тривалий час, з ним може багато чого піти не так. На щастя, ви можете багато зробити для підтримки довготривалого автомобіля.
Під час стоянки акумулятор підтримує бортові комп’ютери та схеми пам’яті активними. Вони зберігають дані з попередніх приводів, що робить кожну їзду плавною: інформація датчика положення дросельної заслінки, пам’ять модуля трансмісії, вимірювання масового повітряного потоку тощо. Без цих збережених спогадів водії відчували б незвичний холостий хід двигуна, дивні перемикання передач і втрату будь -яких налаштувань.
Якщо в жарку погоду припаркувати авто на півтора місяця, акумулятор може сильно розрядитися.
Машина може навіть не завестись.
У цьому випадку електрична система може бути порушена та потенційно пошкоджена, коли автомобіль знову запрацює.
Однак це не означає, що потрібно замінити акумулятор автомобіля.
Особливо, якщо на нього ще є гарантія.
Ви не вирішили проблему свого автомобіля, якщо замінили акумулятор без належної діагностики. Це може бути проблема із стартером або зарядкою. Не знайшовши справжньої проблеми, цілком ймовірно, що може виникнути ще одна поломка вже через 30 днів після того, як ви замінили акумулятор. І це не найкращий рішення.
Проте, робити перевірку акумулятора перед покупною необхідно.
Ось що потрібно перевірити перед заміною акумулятора автомобіля:
Можливо, насправді доведеться замінити акумулятор, що запускається. Або він може бути просто розряджений і мати в ньому більше життя.
Ось як бути впевненим:
Знати якомога більше інформації впро те, коли запуск автомобіля став проблемою. Зокрема, мати відповідь на такі питання:
1. Чи використовувався цей автомобіль взагалі протягом останніх трьох тижнів чи довше?
2. Скільки користі? Ви користувалися ним раз на тиждень або проїхали менше п’яти миль?
3. Чи зберігався автомобіль із зарядним пристроєм або обслуговуючим пристроєм, підключеним до акумулятора?
Перевірте акумулятор.
1. Використовуйте вимірювач провідності, щоб отримати вихідну точку для початку.
2. Результати тесту, ймовірно, можуть показати "Зарядка та повторна перевірка". Повністю зарядіть акумулятор.
3. Після підзарядки вам потрібно буде розсіяти поверхневий заряд, додаткову напругу, яка надходить із повною зарядкою. Тестер провідності або показання OBD-II можуть показати, чи автомобіль все ще має поверхневий заряд.
Поверхневі заряди розсіюються самостійно через кілька годин. Автотехніки, вам не доведеться так довго чекати.
ПОРАДА: Увімкніть фари на 30 секунд, щоб розсіяти поверхневий заряд.
4. Перевірте акумулятор за допомогою тестера провідності.
Якщо він показує «Добре»: Тримайте акумулятор у автомобілі.
Якщо відображається “Замінити”: Замініть та продовжуйте звичайний гарантійний процес.
Багато водіїв відчувають особистий зв'язок зі своїми транспортними засобами - і вони хочуть знати, що сталося і чому. Тому,перевірка та діагностика акумуляторноїбатареї є важливим аспектом перед покупкою.
Фахівці компанії Акумулятор Сервіс завжди готові прийти Вам на допомогу! Тільки у нас безкоштовна діагностика генератора на авто та якісний підбір нового акумулятора!
- Акумулятор 75D23L: Розшифровка маркуванняМаркування акумулятора 75D23L є стандартним позначенням, яке використовується для ідентифікації характеристик автомобільних акумуляторів, вироблених за японським стандартом JIS (Japanese Industrial Standards).Акумулятор 75D23L: Розшифровка маркування
- Акумулятор 55D23L: Розшифровка маркуванняКоли мова заходить про заміну автомобільного акумулятора, його маркування надає важливі вказівки щодо того, на що саме потрібно звернути увагу при виборі нової батареї. Адже воно містить ключову інформацію про тип, розмір, ємність та інші характеристики акумулятора. Давайте детальніше розглянемо, що саме означає маркування акумулятора 55D23L.Акумулятор 55D23L: Розшифровка маркування