8 найпоширеніших причин виходу з ладу автомобільних акумуляторів
Автомобільний акумулятор - це джерело електроенергії, що живить усі електричні системи автомобіля. Як і всі електричні пристрої, автомобільний акумулятор обов'язково вийде з ладу з кількох причин. Вихід з ладу акумуляторної батареї досі є причиною номер один поломок автомобілів у всьому світі. Але що насправді призводить до виходу з експлуатації автомобільного акумулятора? Які фактори визначають відмову автомобільного акумулятора? Як уникнути таких ситуацій? У статті нижче обговорюються причини виходу з експлуатації автомобільних акумуляторів.
1.Вік старої батареї
Старіння батареї - це поступове погіршення характеристик батареї через небажані хімічні реакції та зміну активних хімікатів. Старіння батареї - це незворотний процес, який зрештою призводить до виходу батареї з ладу.
У міру старіння батареї утворюється резистивний шар, який покриває електроди та перешкоджає хімічному впливу елемента. Цей процес, відомий як пасивація, поступово блокує поверхні електродів, що призводить до виходу з ладу елемента.
2. Розрядження акумулятора
Автомобільний акумулятор необхідно заряджати час від часу. Однак автомобільний акумулятор автоматично заряджається під час роботи двигуна. Якщо автомобіль залишається недіючим протягом тривалого часу, батарея має тенденцію розряджатися, що призводить до виходу її з ладу. Регулярний запуск автомобіля допоможе підтримувати акумулятор у хорошому стані.
3. Автомобільний акумулятор поганої якості
Ця причина невдач значно збільшилася в минулому. Через збільшену дипломатію на ринку дефектні та неякісні акумулятори потрапляють до покупців. Батарея дешевої якості може добре працювати протягом перших кількох тижнів, але вийде з ладу протягом короткого періоду часу.
Щоб не стати жертвою неякісних та несправних акумуляторів, завжди купуйте акумулятори у надійних компаній та переконайтеся, що вони справжні.
4 . Спекотна / холодна погода
Перегрів автомобільного акумулятора Автомобільні акумулятори зазнають впливу погодних умов, їх характеристики можуть змінюватись в залежності від погодних умов. Автомобільні акумулятори схильні до виходу з ладу в дуже холодну погоду; Ось чому так важливо регулярно обслуговувати акумулятор взимку та в холодну погоду.
Надзвичайно спекотна погода також може спричинити вихід батареї з ладу. Високі температури викликають вологість, а також викликають випаровування рідини в батареях, що зрештою призводить до виходу батареї з ладу.
5.Неправильне поводження з акумулятором
Неправильне поводження з акумулятором або зловживання ним - це фізичне поводження з акумулятором з моменту виготовлення кінцевим споживачем. Неправильне поводження з акумулятором може включати роздавлювання, падіння, сильну вібрацію, контакт з вогнем, занурення в рідину та інші. Неправильне поводження викликає пошкодження осередків, скорочуючи термін служби батареї та виходячи з ладу.
6.Кислотна стратифікація
Ця причина виходу з ладу акумуляторної батареї рідко зустрічається у звичайних автомобілях, але часто зустрічається в автомобілях класу люкс. Електроліт концентрується внизу, залишаючи верхню половину комірки із кислотою низької якості. Кислотне розшарування більш імовірне за низького заряду акумулятора. Як правило, розшарування кислоти знижує продуктивність батареї, але може викликати відмову батареї, якщо її не усунути.
7.Збій осередку
Осередок - це основна функціональна одиниця батареї, якщо осередки виходять з ладу, вихід батареї неминучий. Продаж акумуляторів може вийти з ладу з кількох причин. Найчастіша причина – виснаження активних хімічних речовин. Коли активні хімічні речовини у вторинних елементах виснажуються, акумулятор більше не може виробляти енергію, що призводить до відмови.
Зміна фізичної структури електродів також може зашкодити клітини. У літієвих елементах низькі температури викликають осадження металевого літію на аноді. Це явище, відоме як покриття електродів, викликає незворотну втрату ємності та коротке замикання осередків.
8.Втрата води та сульфатація
Сульфатування - це процес, у якому пластини батареї покриваються сульфатом свинцю. Сульфат свинцю перешкоджає проходженню струму, викликаючи відмову батареї. Коли акумулятор використовується, вода в електроліті розщеплюється на компоненти молекули - кисень і водень. Кисень і водень, будучи газами, випаровуються, і зрештою батарея висихає.
Ця проблема може призвести до виходу батареї з ладу, якщо батарею не додати воду. Ранні стадії втрати води важко виявити, і зрештою ємність акумулятора падає.
Автомобільний акумулятор – це серце електричної системи вашого автомобіля. Без нього машина не заводиться. Стан акумулятора також визначає працездатність автомобіля. Тому важливо підтримувати акумулятор у належному стані. Погане обслуговування батареї скорочує термін її служби та призводить до її передчасного виходу з ладу. Однак при правильному догляді акумулятор може прослужити тривалий час.
Для заміни та встановлення нового автомобільного акумулятора просто зателефонуйте до Акумулятора Сервіс. Ми надамо вам якісний автомобільний акумулятор, який повністю не потребує обслуговування та навіть має довгу гарантію! Зателефонуйте нам сьогодні за телефоном 095 933 8008 або зв'яжіться з нами через контактну форму на сайті, і ми зв'яжемося з вами у найкоротші терміни.
- Акумулятор 75D23L: Розшифровка маркуванняМаркування акумулятора 75D23L є стандартним позначенням, яке використовується для ідентифікації характеристик автомобільних акумуляторів, вироблених за японським стандартом JIS (Japanese Industrial Standards).Акумулятор 75D23L: Розшифровка маркування
- Акумулятор 55D23L: Розшифровка маркуванняКоли мова заходить про заміну автомобільного акумулятора, його маркування надає важливі вказівки щодо того, на що саме потрібно звернути увагу при виборі нової батареї. Адже воно містить ключову інформацію про тип, розмір, ємність та інші характеристики акумулятора. Давайте детальніше розглянемо, що саме означає маркування акумулятора 55D23L.Акумулятор 55D23L: Розшифровка маркування