Кошик

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (95) 933-80-08
+380 (67) 933-80-88
Акумулятор Сервіс - магазин акумуляторів
Кошик

EFB vs AGM: Сучасні автомобільні акумулятори

EFB vs AGM: Сучасні автомобільні акумулятори

Будьте уважні при виборі автомобільного акумулятора! Автомобілі з системою старт/стоп вимагають індивідуального підходу.
Водії не замінюють акумулятор, поки поточний не перестане їм служити. Купівля іншого зазвичай є незручною справою, на якій намагаються максимально заощадити. Однак це не завжди окупається.

 Акумулятор в автомобілі через роки втрачає свої функції "вічної служби", більшість людей шукає найдешевшу заміну. Особливо з новими автомобілями, оснащеними системою «старт-стоп», однак, потрібно подбати про вибір автомобільного акумулятора, інакше ви просто кинете свої гроші в повітря.

Чому ми думаємо, що потрібно говорити про нові сучасні батареї?

Останнім часом буває так, що люди при покупці акумулятора не розрізняють, чи є у них система ПЗ в машині чи ні. Вони часто використовують автомобільні батареї, які не підходять для цієї функції. Система Старт-стоп є складною, і значна частина електроніки в автомобілі адаптована до неї для досягнення необхідного комфорту, зниження викидів тощо. Акумулятор також пристосований до цього.

Які вимоги до класичних автомобільних акумуляторів від тих для автомобілів, обладнаних системою старт-стоп?

Класичний автомобільний акумулятор виділяє енергію, як правило, один раз під час запуску, а потім повільно заряджається під час руху і більше не циклічно. Однак сучасні транспортні засоби мають інтелектуальні генератори змінного струму, які заряджають акумулятор для економії двигуна лише тоді, коли електроніка вважає це за потрібне, але ще інтенсивніше. Не кажучи вже про те, що система S/S з’являється на сцені в міському транспорті, що висуває величезні вимоги до акумулятора. Крім того, сучасні автомобілі оснащені низкою побутової техніки і я кажу не тільки про комфортну. У нас в автомобілі є камери, радари, датчики, допоміжні системи... Коли цій електроніці потрібна додаткова потужність, вона черпає енергію з акумулятора навіть під час руху, тобто при працюючому двигуні, коли енергія повинна надходити в акумулятор. Але воно не тече. Все це створює величезне навантаження на акумулятор і за одну поїздку проходить кілька циклів зарядки та розрядки. Ви знищили б звичайну батарею в цьому режимі за пів-три чверті року.

А що якщо я вимкну систему старт-стоп?

У вас все ще є активний розумний генератор змінного струму та електроніка на борту, які продовжують працювати з потоками електроенергії на борту, як ніби система працює. Хоча автомобіль не вимикає двигун і не запускає його на кожному перехресті, шкідливі для звичайних акумуляторів мікроцикли продовжують працювати в ньому.

У чому технічна різниця між сучасними батареями?

Пускові акумулятори повинні мати можливість поповнювати велику кількість енергії. При цьому вони повинні вміти за короткий час отримувати відразу багато енергії. Особливо це стосується найсучасніших автомобілів, які відновлюють енергію гальмування. За конструкцією, на перший погляд, батареї майже однакові. Обидва є свинцево-кислотними акумуляторами. Для с/с використовуються дві первинні системи. Найкраща технологія називається AGM. Цей акумулятор має електроліт, зв’язаний у скляному флісовому сепараторі, скляна вата. Ця бавовна лежить на пластинах акумулятора. Завдяки капілярності скляних волокон, пластина ідеально проникає всередину, відбувається швидка передача заряду між позитивною та негативною клемою, а тому ця технологія може дуже ефективно працювати з потоками енергії всередині. Технологія AGM в основному використовується в автомобілях, які працюють з відновленою енергією.

Друга, дешевша альтернатива називається EFB. Тут електроліт рідкий, але в той же час на позитивній пластині використовується тонкий шар скляних волокон. Обидва принципи монтуються під тиском.

Яке зростання ціни на спеціальні батареї старт-стоп?

Для акумуляторів EFB це приблизно 15 - 20%, для AGM ціни вище на 20 - 30%.

Чи є сенс використовувати такий акумулятор в автомобілі без системи старт-стоп?

Оскільки спосіб використання автомобілів різко змінюється – переважають короткі відстані – акумулятор EFB може працювати довше. Акумулятор AGM давати марно, тому що термін служби буде такий же, як у типу EFB, проте буде дорожче і автомобіль не буде використовуватиме свої можливості. Однак EFB є дуже хорошим вибором для таксі, машин швидкої допомоги, поліцейських тощо, де режим роботи автомобіля є екстремальним.

Отже, як вибрати автомобільний акумулятор?

Коли ви відчуваєте, що автомобіль гірше заводиться в холодніших умовах, настав час почати шукати новий акумулятор. Якщо у вас є система Старт-стоп, зверніться до рекомендацій виробника автомобіля. Якщо у вас є прописаний акумулятор EFB, купіть цей тип. Ви також можете інвестувати в більш дорогі AGM. Однак якщо ваш автомобіль стандартно оснащений акумуляторною батареєю AGM, вам потрібно вибрати лише одну.

Наостанок одне сервісне питання: як доглядати за автомобільним акумулятором?

Найкраще час від часу його підзаряджати. Під час коротких поїздок по місту автомобільний акумулятор, як правило, перебуває в приглушеному стані, а високе споживання бортової техніки не дозволяє зарядити його за такий короткий час. Коли батарея розряджена, в ній відбуваються хімічні процеси, які постійно руйнують її. Тому, якщо у вас є час і можливість, підключіть акумулятор до зарядного пристрою або кондиціонера навіть на ніч або на кілька годин. Якщо ви добре дбаєте про акумулятор, можливо, ви отримаєте від нього більше користі, ніж зазвичай очікується 5-6 років надійної служби.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner